După mai mulţi ani petrecuţi în cadrul unor companii din industria alimentară ca angajat, Bogdan Colea a ales să schimbe macazul şi să folosească experienţa acumulată într-un business propriu. Ploo-n gură, afacerea pe care a pornit-o pe cont propriu, este un brand sub care vinde, ţintind românii din străinătate, produse lactate şi din carne fabricate de companii locale, ca marcă proprie.
„Avem în portofoliu şorici, borş, lactate. Colaborez cu mai mulţi producători care creează sub marcă privată pentru noi. Lucrez cu Policalita din Focşani pentru produsele din carne, cu Acrişorul din Iaşi pentru borş, cu Cooperativa Agrolact Moldova pentru lactate. Producătorii fac ceea ce ştiu ei mai bine, iar eu mă ocup de toate celelalte aspecte de business“, a povestit Bogdan Colea la emisiunea online ZF Afaceri de la zero.
Pe lângă lactate şi carne, Ploo-n gură mai are în portofoliu şi făină, produsă de fabrica Panimon din Oneşti.
Pornit în noiembrie 2020, Ploo-n gură s-a listat până acum pe platforma Freshful, în reţeaua de magazine Profi, în magazinele Plai din Braşov, La Cocoş din Bucureşti şi din Ploieşti şi a ajuns în mai multe ţări europene, aceasta fiind de fapt şi ţinta pe care antreprenorul a urmărit-o de la început.
„Am creat brandul pentru românii din străinătate, am vrut să le ofer accesul la produse româneşti, făcute după reţete tradiţionale. Primul parteneriat a fost în Spania, iar până acum, brandul Ploo-n gură a mai ajuns şi în Italia, Anglia, Belgia, Olanda, Luxemburg, Franţa, Elveţia. Vindem acolo prin distribuitori. Mă gândesc şi la America, doar că acolo va trebui să trimitem produse într-un format diferit, pentru că vorbim despre o marfă perisabilă, iar distanţa este mare.”
Produsul-vedetă din portofoliul Ploo-n gură este şoriciul, spune Bogdan Colea, care vrea să ducă gustul specialităţilor cu această etichetă şi în alte oraşe ale ţării. Printre cele pe care le are acum în vizor se numără Timişoara şi Iaşi.