Skip to content Skip to footer

Bogdan Colea a creat un brand de produse alimentare pentru românii din diaspora. „Nu îți vinde nici MBA-ul, nici un curs de vânzări, ci omul și modul lui de a interacționa”. Republica antreprenorilor

Cei aproape 6 milioane de români din diaspora, atât cât arată cifrele oficiale, deși numărul real ar fi de 8 milioane, reprezintă o piață pe care unele business-uri din țară au început să o exploateze, în special pe segmentul alimentar. Mai mult, apar brand-uri special create pentru a alina dorul de acasă, așa cum este și Ploo-n Gură.

Lansat la sfârșitul lui 2020 de Bogdan Colea, un antreprenor care a decis să valorifice experiența de peste 20 de ani în domeniul alimentar, brandul gândit pentru românii din afară, sub care vinde produse din carne și lactate, a pătruns în primăvara lui 2021 și pe piața locală. 

Unii retailerii cu care Colea lucrase anterior au fost cumva intrigați de ideea de a produce și a distribui exclusiv pentru străinătate și, după ce au încercat produsele, au decis să le includă în oferta lor. 

Astfel, pe lângă magazine din Spania, Italia, Anglia, Belgia, Olanda, Luxemburg, Franţa, Elveţia, produsele Ploo-n Gură sunt listate și pe platforma Freshful, în reţeaua de magazine Profi, în magazinele Plai din Braşov, La Cocoş din Bucureşti şi din Ploieşti. Mai mult, prin ieșirea pe piața externă, Colea a identificat o nouă oportunitate de business. De anul viitor, va aduce în România alimente produse sub marcă proprie în Spania, după același model pe care l-a folosit și în țară: identificarea unor producători care să respecte standardele de calitate impuse de el și care să-și susțină angajamentul pe termen lung.

Continuă să citești pe republica.ro