,,Brandul Ploo-N Gură reprezintă peste 20 de ani de dezvoltare personală și relaționare. Acest brand demonstrează că pot exista și astfel de parteneriate, unde producătorii locali pot beneficia de know how-ul unui om care a lucrat de peste 20 de ani în vânzări, iar omul de vânzări poate beneficia de dorința producătorilor locali de a se dezvolta.”
Indiferent de piață – externă sau locală, analizăm permanent nevoile și cerințele consumatorilor. Dezvoltăm și oferim produse de calitate care să respecte ceea ce ne-am propus – de a oferi românilor produse care să facă diferența prin calitate, dar și prin prețuri corecte.
Brandul Ploo-N Gură a fost creat la sfârșitul anului 2020 din dorința de a livra produse fabricate în România și din bucătaria românească către comunitățile de români din diaspora având ca diferențiator atât denumirea brandului care atrage, cât și prin produsele care aduc nostalgia de acasă (șorici, jumări, mici etc). Cu pași mici și calculați am ajuns să ne extindem și pe piața locală. Ne propunem să devenim un jucător important atât pe piața internațională, cât și pe cea locală. Eticheta ambalajului arată individualitatea și personalitatea fiecărei game, fie că este gama de mezeluri, lactate sau cea de borș. Produsele sunt de calitate, autohtone, folosind rețete tradiționale. Misiunea noastră este de a respecta tradiția, de a ne trata partenerii și clienții cu respect și de a ne ține promisiunile. Lumea se schimbă și noi odată cu ea.
Producția medie lunară sub brandul Ploo-N Gură a ajuns la aproximativ 25 de tone în categoria de mezeluri și 15 tone în categoria de lactate. În acest moment, portofoliul Ploo-N Gură are peste 100 de SKU-uri –majoritară fiind gama de mezeluri (vrac, vidate, refrigerate sau congelate), 12 SKU-uri în categoria de lactate și trei sortimente de borș.
Datorită evoluției brandului pe piața externă, brandul a fost solicitat de către consumatori și retaileri și pe piața locală, unde am început să testăm reacția românilor de acasă.
Pe plan local colaborăm cu magazinele La Cocoș, Plai, Diana și Annabella. În online, brandul a fost listat în Freshful by Emag, iar distribuția în retailul tradițional o realizăm împreună cu partenerul nostru Whiteland – deocamdată la nivel de București și Ilfov. În ceea ce privește retailul modern, de puțin timp am listat Borșul Natural în rețeaua de magazine Profi. Produsul a confirmat prin cantitatea vândută chiar din prima lună – peste 40.000 litri.
Se